Welcome to my OWN world…

Thx for listening my OWN story…

>w<” ENJOY urself in ur LIFE !




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mar 9, 2009

你们都有快乐的来源
而我呢?


我笑…
就真的是开心吗?

我笑…
真的就发自内心?


我真的快乐吗?

你们
都有人陪
你们
都有自己最要好的朋友们
你们
都拥有想要的

而我
我不觉得我有呢
是吗?

[我到底要的是什么]

No comments:

Post a Comment

did u..LISTEN?


I made this widget at MyFlashFetish.com.