Welcome to my OWN world…

Thx for listening my OWN story…

>w<” ENJOY urself in ur LIFE !




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Aug 25, 2011

Power.


他们很好奇我未来会有怎样的男朋友


其实我也不知道
我也很好奇

听说
女孩、女人
强的话 很难遇到爱?







其实我不强
):


我只是 爱逞强


够了.
那些事务 不想理了
我有我的日子



我想变成想象中的强大
可是
却是那么依赖着
那份天真的 懦弱.













寂寞让人想爱
而爱却也让人寂寞

*偶尔Emo, 真的很奇怪

No comments:

Post a Comment

did u..LISTEN?


I made this widget at MyFlashFetish.com.