Welcome to my OWN world…

Thx for listening my OWN story…

>w<” ENJOY urself in ur LIFE !




I made this widget at MyFlashFetish.com.

Apr 5, 2010

What I hope is...





我希望
有人说大道理给我听
我希望
有人打从心底聆听我
我希望
有人能给我极大的安慰
我希望
有人和我分享我的快乐
我希望
有人可以给我一些回应

我希望
有一天我不必对着镜子
和自己说安慰的话
期待不和镜子分享的一天





I HATE LEMON!
but I LOVE GOD!








*然而,这不是我能决定的
*所以,我只好坦然接受了

bye.


3 comments:

did u..LISTEN?


I made this widget at MyFlashFetish.com.